הקאטש בחברות הבת של הסלולר

אל תתפתו ובחרו רק את חברות האם.

הסיפור הסלולרי שלי 🙂

כל שנה, שנתיים, תלוי בחבילה, חברת הסלולר מעלה שוב את תעריף החבילה באופן מעצבן.

הגיע הזמן והחבילה נגמרה אז התקשרתי כרגיל לעדכן חבילה. התברר  לי שעל קיו נייד אני משלם בפלאפון 60שח שזה המון לעומת המתחרות ב29 עם אותם נתונים.

לפני שמתחילים, בחרו את אחת התוכנות שנוחה לכם לגילוי אנטנה סלולרית בקרבתכם:

 

https://www.shorturl.at/xNW56 וגלו היכן נמאצת האנטנה הקרובה ולמי היא שייכת.

כך תדעו לאיזו חברה יש קליטה באזור שלכם ולמי להתחבר. 

1.פלאפון לא רצו להוריד לי ל29 כי אני לא לקוח חדש, טריק ידוע של החברה הזו.

2.עברתי לגולן טלקום ב29שח

3.הקליטה של גולן טלקום פחות טובה משל פלאפון ואסביר מדוע בהמשך.

4.כשניסיתי להתחבר לGMAIL שלי בעזרת הTWO FACTOR AUTH (הגנה נוספת כדי להתחבר לגימייל. מדוע זה טוב? כי ברגע שיש לתוקף את הסיסמה שלך באיזו שהי הדלפת DB אין לו את הנייד שלך כדי להתחבר והסיסמה לא שווה מהומה) על מנת לקבל SMS כדי להתחבר לתבית הדואר שלי, ראו פלא, לא קיבלתי שום הודעה ונותרתי ללא תיבות דואר, משותק לחלוטין.

5.התקשרתי כמה פפעמים ושוב כל פעם עונה לי בחורה בגולן טלקום שאני בספק אם יש לה בגרות שאין פתרון.

6.שלחתי בפייסבוק לגולן טלקום והם טענו שהם אפסו את הנייד ואחכה 48 שעות. מיותר לציין שאני כרגע לא עובד ולא מצליח לנהל את החיים שלי כי אין לי גישה למייל.

7.התקשרתי לבילי מפלאפון שהצילה אותי. מאחר וצריך לחכות 30 יום מרגע התחברות לרשת ארחת כדי לחזור לפלאפון, היא עשתה לי טובה גדולה וחיברה רק את הקיו שמאקטב את הGMAIL שלי.

8.ברגע שאוקטב הקיו חזה תוך שעה קלה, קיבלתי מייד SMS בנסיון ההתחברות לGMAIL והחיים הוקלו לי.

9.מגולן טלקום נמסר, צר לנו שעזבת ובלה בלה בלה.

הסבר:

אין דרך אחרת כדי לקבל מחיר טוב, אלא לעזוב את החברה ולעבור לחברה אחרת כדי לחזור ולקבל את המחיר הנמוך ביותר. פלאפון, סלקום ואורנג’ הן חברות האם של כח חברות הבת בסלולר.

כל אדם יכול לבוא לחברת אם ולבקש לפתוח חברה בע”מ על מנת להיות חברת בת XYZ.

בחברו האם, האינטרנט והקליטה הכי טובות מאחר שלחברות הבת הן מקצות QOS רוחב פס וקליטה מינימלית. לכן המחיר בחברות הבת טוב יותר ולכן בחברות האם גבוהות יותר.

הרי קיבלתי גם בחברת האם פלאפון 29 שח אתם שואלים? מה הקאטש? תוך שנה פלאפון מעלה מחיר ומרגע זה אתה שבוי בתמחור עולה ועלה ואם אתה רוצה לעשות שמיניות כפי שאני עשיתי זכותך אבל הם ישתו ממך כמה שיותר וכמה שאפשר כסף.

לסיכום: אל תשברו ואל תתפשרו, תמיד תעשו לחברות האם את התרגילים האלה ואל תוותרו על מחיר הוגן ושפוי ואל תתפשרו על חברות בת. שחכתי לציין שבגולן טלקום, לא ניתן להכנס לGMAIL כי אין קבלת SMS מגימייל בחברת גולן טלקום, אז כיוון

שאני יכול לחזור לפלאפון רק לאחר 30 יום מיום עזיבתי, אשאר ללא מיילים 30 יום. בוז לגולן טלקום הגרועים, תתביישו 🙁

תודה ענקית ל”בילי” היקרה שהגעתי אליה דרך אתר השוואת מחירי סלולר kamaze ועזרה לי חיש מהר! את אלופה! טל: 0508557957 “בילי מעודד” גם בטלפון וגם בוואטסאפ.

 

כתבות דומות

רכישת רשיונות בEBAY חוקי\לא חוקי

אייבורי – שרות לקוחות קלוקל

2 תגובות

מישהו 03/11/2019 - 6:43 pm
צר לי אבל המסקנה שהגעת אליה לא מדוייקת. לגולן יש בעיה ידועה עם סמסים, במיוחד של 2fa (כי אז אתה זקוק לו במהירות). זה לא אומר שצריך להעדיף את חברות האם - רמי לוי (פלאפון) או 012 (פרטנר) עובדות מעולה.
Mickey 03/11/2019 - 7:00 pm
מה ידוע לך על בעיית הסמסים בגולן טלקום? לגבי המהירות, הסמסים מעולם לא הגיעו, היום איך שעברתי חזרה לפלאפון בשניה שאחרי קיבלתי אישור להכנס למייל. עכשיו תסביר לי במה אני טועה חוץ מזה שלא התחשבתי במרחק האנטנה בכתבה?
הוסף תגובה